påt igen ba

Goddag!
Praktiken igång igen. Snart är 15 veckor gjorda, en vecka kvar nu bara. Iaf så började praktiken igen i måndags och jag gruvade mig verkligen innan. Vet inte varför egentligen. Är nog för att jag sätter sån press på mig själv och tar allt på för stort allvar. Det som borde tilläggas är att jobbet är av väldigt stort allvar, MEN jag står i min egen väg genom att tro att jag måste vara något jävla underbarn för att vara bra på det. Fast jag egentligen vet att jag är jättebra på det. Var iaf roligt och skönt att träffa Jennie igen. Vi tog en lunch på tisdagen på mitt nya favvoställe i Gävle Café Pazzo.
 
På onsdagen så träffade jag Elin hemma hos henne. Det var väldigt roligt att bara få umgås en helkväll. Inte gjort det med Elin på länge nu asså. Vi gjorde fruktsallad med vitchokladsås, om nom. Sen kollade vi på filmen Captain Phillips! Jättebra trots att jag inte hade superfokus utan mest babblade hela tiden xD
 
På torsdagen sjukanmälde jag mig. Ont i halsen, huvudet och allmänt död. Micke den jäveln som smittat mig. Men han har det ändå värst. Feber och allmänt ynklig :p Han är rätt söt ibland men och också lite jobbig från och till. Vet inte hur många gånger om dagen jag får höra ordet "dödssjuk" och ett ständigt "ojojojojoj Det inte är lätt när man är dödssjuk" osv osv osv osv. Men eftersom han är så söt så vill man bara ta hand om han<3
Typ så här ynkling fast x3 är han hehehehe <3333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0