och nåntarns där så blev jag den jag är nu

Hejsihejsi
FREDAG! FREDAG! FREDAG! En jävla najs fredag också. Jag och Micke tvättar för fullt och vi har idag varit ute och gått på stan. Blev några kap om man säger! En varsin Subwaymacka blev det också. Sen åkte vi och storhandlade. Snart blir det natchos och film. Natchos är det ultimata lyxet. Lätt våran favvomat!!!
 
Igår hann jag med mycket på en dag! Tog mig en långprommis från Ämbarbo ner till köpingen. Hade dock inte kollat på hur kallt det var ute, så benen domnade bort totalt MEN MEN. Sån himla fin vinterdag. Anledningen till att jag gick ner på köpingen var pga tandläkarbesök. Efteråt så fick jag lunchsällskap av min käre Mikaela. Sedan bar det av tillbaka till Gävle eftersom jag och andra Mikaela skulle på Brynäs-Leksand. Vi gick på O'learys och tog nåt glas innan vi drog till Läkerolen. Matchen var ju inget att hänga i julgran. Brynäs spelade väldigt tamt och de förlorade mot knäckebröden. Så dåligt. Men vem bryr sää, fick umgås med Mickis iaf :D
 
 
Trevlig helg :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0