inequality promises that it's here to stay

Dagarna efter nyår har det varit grejer på g hela tiden tycker jag. Lagt ner ett antal timmar på att plugga. Göra klart en forskningsuppgift vi har. Sen har det varit födelsedagsfest hos Erik på fredan. Igår firade vi Jenny som fyllde år. Åt supergod mat, kollade hockey och umgicks. Jag och MIcke har även städat bort julen och gjort det fint i lägenheten. Så otroligt skönt när man städar upp efter jul och nyår. Det är det enda sköna med ett nytt år. I övrigt så tycker jag som Alex och Sigge; att nyår borde vara i augusti istället. Nyår har bara blivit nåt komersiellt skit. Att folk ska göra massa löften och köpa gymkort. Tror aldrig jag hittat på nåt nyårslöfte och kommer aldrig göra det heller. MEN jag gillar nyårsafton. En anledning att dricka bubbel och ha klänning. TJENA
 
NU JÄVLAR! Nu är det snart final. Sverige-Finland!! Peppppaad! KOM IGEN NUUU
Ha en kväll!
 

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Tack vännen!!
Jag saknar dig med! Självklart syns vi nästa helg, Annsing har lovat shots ;)

Svar: Gud va härligt :D haha najs med shot. Minttu då antar jag ? ;D;D;D

2014-01-09 @ 13:34:46
URL: http://mikaelali.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0