här sörrö

Jag kan ju berätta att jag har två sköna helger med riktigt najsiga fester i bagaget. Förrförra helgen var vi i Uppsala och firade Elin. Det blev först Lasergame som var skitkul! Sedan åt vi mat och tårta hos Elin och sen blev det fest. Det blev utgång på BJ, vilket också var jäkligt kul eftersom hela gänget hängde med och alla höll ihop och dansade typ heeela kvällen. VÄldigt skojj dag/kväll måste jag säga! BRA DÄR ELIN BRAAA!!!
 
 
Förra helgen var jag i Ljusdal. TIllsammans med mina fina Ljusdalsflickor. Jag träffade Ann för första gången sedan i Oktober. Annsing har ju varit i Thailand i 11 veckor och haft sin praktik där. Så himla härligt att träffa henne igen. Vi var hemma hos Mikaela och festade, där bjöds det på Hotshots, kattmys och massa trevligt sättskap :D Sen gick vi ut på Stadt och kände oss otroligt malplacerade, eftersom det var Metal kväll xD Men vi drog några shots och sen satt vi och snacka. Sen tror jag att de där shotarna gjorde att vi orkade gå på efterfest och vara vakna till klockan sju på morgonen. Herregud. För gammal för sånt där jag trodde jag. Men tydligen inte heheheh. Kul vare iaf :D

Nu till helgen vankas det fest igen. Mikaela ska ha inflyttningsfest så det är bara att köra igen! Kommer bli king.

Kommentarer
Postat av: Elin

Wooh! Kul å se bilder från fästen :D :D

Svar: HIhi:) Skulle vilja se lite jagå ! Du har ju ett gäng kan jag tänka mig? hehhe

2014-01-23 @ 15:13:17
URL: http://caribou.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0