åka lasse

GODLÖRDAGSMORGON
Lite trött är man sådär men tänkte starta ett Parks and rec och njuta av en god frulle, så är man fit for fight sen då. Känner mig smått funktionshindrad då jag igår hyvlade av mig fingertoppen med en osthyvel. Blödde som en galning, men som tur var så fick den lille sjuklingen Mikael plåstra om mig. Han sa sedan att han trodde jag gjorde det med flit för att det hade varit synd om han själv för länge nu xD You never know. HEHHE
 
Idag åker jag till Uppsala! VI ska fira Elin som fyllde 24 för ett tag sen!! Kommer säkert bli skitkul. Ska spela Lasertag och sen äta natchos och festa :D YEYEEYEYEYEYY peppelipepp.
Lasse då<3
 
Pussn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0