åå va dåligt

Jag är sååå dålig på att skriva just nu. Vet inte varför egentligen är väl mest för att man haft praktik och haft mycket allmänt. Men idag har jag börjat skolan igen, vilket jag tror kommer innebära att jag kommer skriva mer blogg, eftersom man får mer tid hemma. Och mer tid till att försöka undvika plugget xD
 
Praktiken har alltså nått sitt slut nu. Har haft blandade känslor inför det. Har ju saknat alla i skolan och saknat studentlivet så det känns bra att vara tillbaka i det (vänta tills om nån vecka, då klagar jag på att vara student igen hehe). Har ju haft det väldigt bra på praktiken så kommer sakna det!! Men hoppas att jag får jobba där i sommar. Ja men som sagt så har skolan börjat igen och idag hade vi en intensiv introdag. Forskningskurs och total fokus på uppsatsskrivning, teorier och metoder. Låter väl kul? Det är rätt tungt, men kommer nog bli kul. Idag ska alla ha valt vem de ska skriva c-uppsatsen med och börja spåna på ämne. Jag ska skriva med Mikaela och vi har någolunda hum om vad vi ska skriva om. Mikaela bor ju i Gävle nu hon :D:D:D:D Så jävla roligt! På torsdag ska vi på Brynäs-Leksand! SKÖJJ!
 
JORASATTE.. Nu är man iaf hemma och hjärnan känns rätt slut och kalendern är full av inbokade dagar. Känns bra att va igång iaf. Men ikväll ska jag då inte göra nåt mer. Nu blir det serienörderi utan dess like like. Ha en fin kväll. Pussn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0