yoga

GOKVÄLL
Just kört Yoga jag. Mycket längesen jag gjorde det nu. Funderar på om man ska börja lägga tid på det igen! Så nu sitter jag här svettig och har en skön känsla i kroppen. Har hämtat ut ett paket från Yves Rocher ikväll också, så tänkte snart hoppa in i duschen och använda min absoluta favvo duschkräm. Syrén<3 Det är ljuvlig alltså!
 
Dagen har bestått i plugg plugg och plugg känns det som. Och OS såklart. Mitt liv just nu är mycket präglat av OS. Första jag gör när jag vaknar är att kolla allt som står på dagordningen och screen shotar så att jag kan återgå till den flera gånger per dag. Nörden. Kommer definitivt bli tomt when it's over. Men då börjar ju SHL igen iaf ;D
Nu ska jag hoppa i duschen och sen fortsätta läsa uppsatsen som jag och Jennie ska granska. Imorgon kommer Jennie hit så ska vi försöka sätta ihop arbetet!
Pusshej

Kommentarer
Postat av: Svasse

Du får låta bli att skratta så det ser ut som om du gråter då, på yogan alltså ^^ <3

Svar: HAHAHAHA fan va roligt det var xD <3

2014-02-21 @ 07:49:08
URL: http://vitardetimorn.devote.se
Postat av: julia

Din blogg är jätte bra! fortsätt som du gör! :D

Svar: tack söta du :)

2014-02-22 @ 11:42:29
URL: http://www.juliacloud.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0