korpen

Idag har Sandra gjort ett val. Jag har valt bort Friskis och Svettis och istället valt Korpen. Korpen har ju två gym, ett i stan och ett som ligger lite närmare mig. Sen har de myyycket bättre öppettider än Friskis. Gillar verkligen Friskis men det är jobbigt med deras dåliga öppettider och även att behöva vänta på maskiner. Sen har de så få maskiner. Testade Korpens gym på Sporthuset idag och det var verkligen jättebra! Större, mycket fler konditionsmaskiner och bra stämning. Sen har de tv-apparater vid springbanden och Crosstrainerna, vilket jag tycker är KING! På Friskis stirrar man hela tiden in i ansiktet på en tjej på en affisch. Känns som att jag kan varje detalj i hennes ansikte xD
 
Så nu har jag en intromånad då man får prova på allt de har på alla tre anläggingar. Alla gym och alla pass. Så nu ska jag ligga i och prova allt möjligt tänkte jag. Får man se sen om man köper årskort eller nåt :D
Hoppas ni har en fin fredagkväll :) Själv sitter jag och tittar på Fångarna på fortet och är allmänt trött. Ser fram emot imorgon, för då ska jag träffa Ida. Vi tänkte ha en viiinkväll och prata sönder varandra.
Hahah bilder från typ ett år sedan. Vad hade vi för häxblandning i flaskan här Ida? ... Petflaska xD
 

Kommentarer
Postat av: Basse

Lääängtar Bassebus <3

2014-02-07 @ 22:56:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0