en enda ambition

Oj va blandad jag känner mig idag. Drömt helt sinnessjuka drömmar inatt. Drömt om en gammal väl som helt plötsligt kände ett otroligt hat mot mig. Drömt om att dö. Drömt om att bli totalt sviken. Tungt? Ja. Så dagen började inte på bästa sätt. Ibland får jag för mig att jag ska försöka hitta mening i varför jag ofta drömmer sånt här. Sen tänker jag att det är ingen vits.
 
Att få linda täcket runt om sig och gå till soffan för att få slötitta OS gjorde allt lite bättre. Jag njuter faktiskt verkligen av livet just nu. Kursen vi läser är riktigt bra måste jag säga. Jag njuter av att få umgås med Mikaela och blanda nytta med nöje. Hittills har det gått smidigt i arbetet med uppsatsen och jag känner verkligen att vi är på banan med förberedelserna. Det jobbiga med att må så här pass bra är att jag har svårt att tillåta mig själv att njuta av det. För jag börjar direkt tänka på att det inte kommer vara så länge som jag vill. Det är bara ETT år kvar av plugget. Inte ens det. Ångest. Vill att livet ska vara precis som det är just nu. Lev i nuet Sandra ffs.
 
Igår umgicks jag iaf med Mikaela hela dagen. Pluggade, kollade när Peterson och Jönsson tog OS-medaljer, åt gott och sedan belönade oss med rödvin. Sen gick vi och kollade Walking dead och fotboll med Micke, Erik och Robin. Mycket bra dag.
 
Idag tänkte jag träna och kolla föreläsning. Sen är det hockey ikväll.
Ha en bra dag :) Pussssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0