brills

Tjooo!
Idag har varit en bra dag. Inledde dagen med en god frulle och lite roligt videosnappande med Basse. Då var allt på topp sedan. Sen har jag pluggat litegranna och spelat Candy crush. Klockan 17 hade jag synundersökning. Min andra någonsin och förra gången var för ca 6 år sedan. Mitt brytningsfel hade försämrats rätt mycket, men det har inte varit något jag märkt av. Beställde iaf nya glasses. Istället för att vara en duktig student och ta lite billigare brillor så slutade det med att jag tog dyraste märkesbrillorna. Karl Lagerfeld och ett annat märke jag inte kommer ihåg namnet på. Vi får väl se om man trivs sen :) Ska hämta dom om två veckor iaf :)
Farväl till dessa nu snart då :) Ni har varit bra tjänare dessa år. Men nu kan ni dra åt helvete. NÄRÅ mina små älsklingar. I will always remember you. I'll keep you under my pillow. Hug u and kiss u. Marocko kanske vill börja använda. Han har samma brytningsfel som mig han.
 
Nu ska Sandra söva! Nattiiii
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0