if you talk enough sence then you'll lose your mind

HEJ!

Jahaja en ny vecka och massa plugg i vanlig ordning. Jag har haft en bra helg.  Spenderat den i Ljusdal. Det har varit nytta blandat med nöje. Pluggat en hel del men har också hunnit gått Kaven med Johanna och Milton. Sen träffade jag Mikaela på lördagskvällen. Massa djupa diskussioner (lite för djupa ibland som det lätt blir när vi är igång xD), vin och en utgång på Järnvägs blev det. Söndagen var jag pigg som en lärka och det blev en visit hos Tobbe och sen på kvällen var jag och Johanna på julshowen på stallet.

Milton fick föresten träffa en annan Milton i måndags. Annika har tydligen också en liten Milton. En liten valpis som bara är 4 månader. De var riktigt glada när de fick springa runt och leka :)
 
Ja, det har redan varit måndag och tisdag och då har jag endast suttit i lägenheten och jobbat med uppsats. Det blir riktigt bra, men man är inte van att skriva så kortfattat nu. Det är jobbigare att vänja sig från en c-uppsats till en b-uppsats än tvärtom. Nu har jag just kommit hem från Valbo och Hemlingby. Handlat lite julklappar med Micke och Erik. Julstämningen har inte riktigt hunnit infinna sig ännu men den 21a då jävlar! Det är nämligen då jag ska skicka in detta. Men då ska jag påbörja ett nytt. Men det får fan vänta till efter julafton.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0