tillsammans rusar dom sig

Förövrigt så hade man en riktigt trevlig helg. Haft Umeåbesök hela helgen:D av Mickes kompis Fredrik. En riktigt härlig kille den där Fredrik. Ganska roligt att han börjat träffa en klasskompis till mig också. Skapligt sammanträffande, så fick man träffa henne i helgen också :D
 
I fredags blev det Kåren. Det är fan skamligt att det inte blivit av förrän nu, utan det var alltså min debut i fredags! Innan vi hamnade där så grillade vi här på gården i solen och drack öl och vin. Sen festade vi här i läggan. Vid 22-tiden tog vi en promenix till Kåren. Där fick man träffa bästis också<3 Elin och hennes gäng var nämligen där. Vi dansade och hade skojj. Jag råkade för första gången i mitt liv slarva bort en garderoblapp (är väldigt noga med det där annars. Faan Sandra). Elin och Julia var så underbara och väntade på att jag skulle få min jacka. När jag skulle förklara utseendet på min jacka, då förklarade jag HELT fel jacka eftersom jag trodde jag hade min andra nya jacka. Sandra var lite väl full för sitt eget bästa xD Men Elin var iaf säker på vilken jacka som var min och stället skulle jag förklara min nyckelknippa. Det var inte heller lätt för en lite väl förfriskad Sandra. Kunde iaf tillslut komma på att jag hade en Hyresgästföreningen nyckelring HAHA, så då fick jag jackan. Fan va skoj jag hade! :D Tack för en sjukt bra kväll!
 
På lördagen blev det lugnare för min del. Men pöjkan fortsätte festandet. Jag agerade förare till dom och tog det mest lugnt hemma. Mycket skönt! Gillar också att vara jättepigg och energisk dagen efter när Micke är bakis hehehehe. Det är roligt att reta och störa ;)
 

Tack för en kinghelg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0