listans lista

SNOTT DENNA LISTA AV HANAPEE. Bästa bloggaren ävär

:D

 

1. Hur gammal är du? 24

 

2. Hur gammal känner du dig? hmmm... som en blandning mellan 11 och 32

 

3. Vad har du gjort i dag? Deppat, vilat och pratat med Mikaela. Fyllt i denna lista

 

4. Vilken film såg du senast? Måste varit Delivery man

 

5. Vem ringde du senast? Micke

 
6. Är du besatt av någonting? Serier och att alltid ha något att lyssna på Poddar, ljudböcker, nyheter osv.

 

7. Är du rädd för blod? Nje

 

8. Beskriv platsen du befinner dig på just nu? Vardagsrummet i läggan. Sitter neranför soffan på golvet. Micke-style

 

9. Kan du nämna fem statsministrar under 1990-talet i Sverige? Känner att jag struntar i denna? Känner spontant att det inte borde ha hunnit vara fem stycken. Vill googla men då fuskar man ju. Göran Persson är den enda jag kommer ihåg.

 

10. Googlade du för att få fram svaret på föregående fråga? HAHA nä

 

11. Vilken färg är dominerande i din garderob? Det är en väldigt spridd blandning av i princip alla färger så vette faaaan.

 

12. När vaknade du i dag? 06.30

 

13. Vilken är din favorithögtid? Jul e kul
 

14. Vart i världen skulle du vilja befinna dig just nu? Vid en pool utomlands och där är man ju snart

 

15. Nämn en plats i världen du besökt som du aldrig vill återvända till? En marknad vi var på i Egypten. Under andra omständigheter och utan 4 barn hade det troligen varit bättre. Men att komma 100 meter på två timmar och ha folk överallt slitande i alla var nästan panikartat.

 

16. Hur vill du tillbringa din pension? Ha en lägenhet utomlands. Äta och dricka massa öl. Springa massa lopp. Kolla på alla serier på topp 100 mest populära serier genom tiderna.

 

17. Vad lyssnar du på just nu? Min härifrån-lista på spotify.

 

18. Har du någon gång brutit ett ben? Jepp. Lillfingret och nyckelbenet

 

19. Vilka fem saker vill du inte vara utan i ditt skafferi/kyl? Går inte att välja bara fem saker. Kylen och skafferiet ska vara fyllt med de flesta basvaror annars känns hemmet inte som ett hem.

 

20. Vem är din favoritkändis? Har väl ingen spec. Gillar många. Första jag tänkte på var Lily Allen. Sen måste jag väl säga Steve Carell.

 

21. Vad är du på för humör just nu? Börjar ordna upp sig nu

 

22. Vilka världsdelar har du varit i? Europa och Afrika.

 

23. Snarkar du? Ja när jag är full tror jag

 

24. Vilka yrken har du provat på? Omvårdnadspersonal. Sen har man ju praktiserat inom lite annat. Kommer snart lägga titeln biståndshandläggare på listan. Pluggare har jag jobbat mest som

 

25. Hur går du helst klädd? Kläder

 

26. Vilket stjärntecken är du född i? Vattuman

 

27. Vilket är ditt favoritgodis? Surt

 

28. Vad sa du senast? Sjöng nåt. Tror det var "Han är inte dum, han har bara utur när han tänker"

 

29. Vilket var ditt bästa ämne i skolan? Svenska och engelska

 

30. Vad har du på dig just nu? Myzbrax och tisha

 

31. Vilken är din favoritaffär? Alla e bätt (som brorsan sa när han va litn) 

 

32. Vad har du för storlek i kläder? 38 köper jag oftast

 

33. Vad har du i dina fickor? Inge

 

34. Vad köpte du senast? Två linnen. Eller om mat räknas så köpte jag mjölk och creme fraische. Kan ALDRIG lära mig stavningen, skriver alltid "Creme f" på handlingslistan för att jag inte vet hur det stavas xD

 

35. Hur många gånger har du flyttat? Eeeeeeh.. Till Ambassaden, till Kolsvedjavägen, hem igen, till Ringvägen och sen till Birkagatan. 5 ggr då.

 

36. Om du var fast ensam på en öde ö, vilka tre saker skulle du ta med (inte saker för att ta sig därifrån)? Marocko, kortlek (för att bli king på allt som man kan göra med kortlekar t ex trolla, minnesövningar, räkna kort osv) och en stor burk allkrydda.

 

37. Är du morgon- eller kvällsmänniska? Båda eller ingen

 

38. Senaste filmen du såg på bio? Hobbit 2

 

39. Har du blivit sydd någon gång? Ne tror icke det

 

40. Har du någon gång badat naken utomhus? Minnet är på topp. Minns inte att jag gjort det iaf.

 

41. Vad åt du till frukost? Kräm o mjölk 

 

42. Hur såg ditt liv ut för tio år sedan? Då var jag fjorton och ville mest av allt flytta från skolan Vintergatan där jag hade börjat i 7:an till coola Stenhamre, vilket jag också gjorde terminen där på. Jag var tillsammans med Martin och kände mig nog mycket mer vuxen och mogen än vad jag var.

 

43. Har du någon gång åkt dit för fortkörning? Nej nej

 

44. Vem gjorde senast något extra speciellt för dig? Tycker att folk gör speciella saker hela tiden. Senaste idag har jag haft flera personer som stöttat mig och berättat att de tror på mig.

 

45. Vart lägger du din mobiltelefon när du sover? Rätt nära skallen. Hörlurarna ska ju nå mig.

 

46. Vad var det sista du åt? Tonfiskpasta

 

47. Vilken tid är din väckarklocka inställd på? 08.30

 

48. Är du blyg? Oftast inte men kan bli i vissa sammanhang.

 

49. Har du någon tatuering? Två st

 

50. Har du varit med om en bilolycka? Olycka och olycka. Gjort lite klantiga grejer men aldrig skadat något annat än bilar. Heh 

 

51. När flög du senast? Måste väl ha varit hem från Hurghada med Mikael förra året?

 

52. Har du något bevarat inom dig som ingen annan vet? Tror fan icke det. Har spridit ut  allt hos olika fölk.

 

53. Vilken är den roligaste träningsformen? Får jag säga ridning som träningsform?

 

54. Har du några husdjur? Hemma i Ämbarbo så har vi Cosse och Pipen <3<3<3<3

 

55. Vill du gifta dig? Inget jag tänkt på nå överdrivet.

 

56. Var växte dina föräldrar upp? Tallåsen och Ljusdal.

 

57. Har du någon gång ringt polisen? Varit med när andra ringt men inte ringt själv.  

 

58. Vilka är dina största svagheter? Tvivlar mycket på mig själv. Ställer till onödig drama ibland. 

 

59. Har du, eller har haft, något smeknamn? Ett gäng ja. Basse, Bassen, Big S, Hästen, Häst, Du Hast, Sandris, Sandriz90, Mika. Säkert 983 till

 

60. Vad ska du göra imorn? Vara på skolan nån timma och sedan utföra tre intervjuer. Sen på kvällen blir det troligen att äta ute :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0