ninni

Helg! Tentan inskickad och det är löööördag. Fortfarande hos mamma och pappa. Allt vore bra om jag inte hade drömt så sjukt hemska drömmar inatt. Sån början på dagen är ju härlig....
 
Men idag blir en kungdag! Ska till Gävle om nån timme. Wonkan och jag ska åka tsm. Ikväll är gänget samlat. UNDERBART asså! Igår fick jag träffa både Miki och Elin också. Plus fått umgåtts med familjen. Mycket bra människor om man säger. Bra det, distraheras från att praktiken börjar om bara 2 dagar. På söndag ska jag bara spela GTA hela dagen och inte tänka alls. Saknar GTA. Btw så har jag köpt en Brynäströja å.
 
Önskar en bra lördag! Haj
 

Kommentarer
Postat av: ninni

NINNI!!

2013-10-01 @ 10:28:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0