a warm sun rises and ignites the bay

Tjo!
Har varit mindre lätt att plugga idag eftersom nygrannen envisas med att renovera. Jävla oljud hela tin. Har iaf varit ute i Valbo med grabbsen och det blev Subway åså. Köpte även en snygg väska (eller veske som Wonk en gång sa). Senaste dagarna har glidit på fint och vi är i gång med gruppuppgiften och jag har varit och hälsat på familjen och massa sånt där bra.
 
Sen är jag väldigt glad också för jag och Micke har bokat en Tallinn-resa nyss. Samma sorts resa som jag åkte med klassen förut i gymnasiet! Hotellpaket och grejer :D Ska bli så jävla mysigt att åka. Hade ju tänkt åka på solresa i en vecka egentligen, men det går helt enkelt inte, för Micke kan inte få ledigt nu i september och jag kan inte efter september eftersom vi börjar praktiken efter det. Ska bli jävligt mys att åka till Tallinn igen var ju helt underbart förra gången! Ska bli speciellt myz att åka tillsammans med älsk:D JIHOOO <3
 
Så nu blir det att fira med lite rosé och snart laga mat! :) Pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0