multitaskar

Haaaj
Här ligger jag i soffan och multitaskar :D lyssnar på hockey, kollar på vm-kval och skriver blogg. Och Sverige gjorde just 1-0 på Tyskland! Fan hoppas vi kan krossa dom. Dom som aldrig har vunnit en kvalmatch på bortaplan. Och sen säger jag kämpa Brynäs. Frölunda ledde med 3-0 och nu gjorde just Brynäs 2 mål på två minuter. KÄMPARKVÄLL YO
 
Annars då?  Jo Micke har åkt utomlands till Mallorca med grabbsen. Och jag sitter här och är allmänt aaaaasavis. Men jag har det bra! Praktiken går jättebra och jag trivs som bara den. Idag var vi på SIP-utbildning. Jätteintressant! Sen har jag de senaste dagarna lagt lite väl mkt tid på GTA xD Men kul äre! 
 
Ha en bra kväll :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0