i samma stund så vet jag att allt har ett slut

Hur får folk med mån-fre heltidsjobb livet att gå ihop? Och alla de som har barn ovanpå det också?! Omg. Cred till er. Efter att ha varit student sedan jag gick ut gymnasiet så har jag väl blivit lite bortskämd med tid och frihet. Att plugga heltid tar en annan sorts energi av en, att man ständigt har saker hängande över sig som måste göras och denna ständiga lärandeprocess och analysering av allt.... Det tär lite på den psykiska energin iaf för mig. Just nu känner jag att tiden inte räcker till, men att psyket är i toppskick. Jag gillar att ha det på det viset eftersom det tar mig bort från allt psykiskt kaos. Jag trivs nu! Men lite jobbigt är det att tiden inte räcker till allt jag vill göra. Exempelvis kolla alla serier, träna, träffa alla vänner, hålla ordning hemma, lyssna på musik osv osv. MEN nu sitter jag iaf här vid datorn och är helt uppfylld av all musik jag lyssnat på idag, det fina vädret och att det är lördag!!! Ida kommer hit ikväll <3333

Älskar
Empire Of The Sun – DNA
Panda Da Panda – Rånare
Bastille – Icarus
Veronica Maggio – Hela huset
Håkan Hellström – Fri till slut
Franz Ferdinand – Evil Eye
Kodaline – Way Back When
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0