the world keeps spinning

Vilken underbar helg detta är. Jag och Micke har bland annat varit i Harkskär, lagat god mat och haft det allmänt myyyyz. Micke hittade ett recept som vi lagade till. Fläskfilé med limesås. Supergott blev det :D
 
Det enda som är mindre bra med denna helg är att jag vaknade upp med ont i halsen imorse. Får inte bli sjuk! Inte nu när jag ska börja mina två veckor med verksamhetschefen, plus att jag, Stina o Jennie har två studiebesök som ska göras nästa vecka också!
 
Solen skiner ute idag också. Synd att det blåser så jävligt. Funderar ändå på att ta bilen ut till Valbo och kolla runt lite. Älskar att gå runt och strosa :D
 
Pussn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0