men ge sä nu

ÄR FÖR DÅLIG PÅ ATT UPPDATEA ASSÅ. Men är alltid så trött efter praktiken plus har haft mycket annat. Höjd punkterna på senaste har varit:
  • Mickis kom på besök. Bara få vara med henne igen :* min fina! Och vi gick på Bif-Örebro som slutade 5-3!! Fick sjunga "Vem fan vill bo i Örebro" och drömma mig tillbaka till matchen på IP åså. 
  • Pappa varit här i Gävle och vi gick på hockey, som också slutade med vinst :) Vi åt även på Helt Enkelt. Lika gott som alltid!
  • Träffat Mikaela och fått träffa hennes fina kisse Fanny.
  • Varit på Hannas inflyttningsfest vilket var sjukt roligt! Sen efter krogen så hade jag och Micke jävligt roligt, fulla o allmänt fula xD
  • Haft många bra dagar på praktiken men speciellt en otrolig dag med såååå många givande samtal. Och ett samtal som gav mig SÅ mkt. Tack!!
  • Träffat syrran och Emil och se hur söt och lycklig de är :)
  • MED MERA HEHE
 
 
Och ikväll har också varit en höjdpunkt :D Jag och Micke åt först ute på Interpool och sen gick vi på Thor 2. Avslutade sedan kvällen med att gå tillbaka till Interpool och kollade sista perioden på hockeyn. Nu blir det kolla lite serier och sedan lägga sig i tid. Upp tidigt imorn för att åka till Ljusdal. Halloweeeeeen och inflyttningsfest! :D
 
Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0