go your way, i'll take the long way 'round

Tjoo
Efter en ganska speciell vecka är jag idag ledig. Känns så otroligt skönt. Sovit rätt lite denna vecka och då fungerar man ju fan inte lika bra asså. Igår hade vi etikseminarie på skolan. Kändes rätt konstigt att va tillbaka i skolan efter alla dessa veckor. Man känner att man saknar det, även om man trivs ute på fältet också såklart. Men det är nåt med studentlivet... Älskar ju det. Men hatar det ju också ibland hehehe. Efter seminariet åkte jag till Ljusdal för ridning. Det gick bra o va kuligt förutom att Nina ramla av :(. Sedan när vi kom hem hade jag och Johanna väärldens bästa kväll. Little J <3 Jag ska vara hemma i Ljusdal nu hela helgen. Imorn ska jag och Johanna ha stalljour och sen har vi i familjen bestämt att vi ska julbaka åså :) vill även hälsa på Mikaela och se hennes nya fina lägga!! Så ska tvinga mig på na
 
Idag blir det bara att chilla, känner att jag behöver det. Ska umgås med pappsen och bara ha det bra.Det enda som fattas nu är Micke .. Inte setts på flera dagar nu. Men på måndag dååååååå <3 Han fyller ju år på lördag. Men då jobbar han. Men får fira på måndagkväll <3

Serioussss heh. Men man kan inte va annat när man kikar serier. Appropå serier. ASSÅ MENTALIST!! Sååååå jävla bra. Det närmar sig slutet och det är ju så bra gjort!! :D
 
Ha en kungdag. Pössn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0