all i was searching for was me

Har ju varit både på både Alex och Sigges show Älska Mig och på Melissas konsert. Så nu tänkte jag resensera lite :p Hade inte väntat mig att Älska mig skulle vara så pass rolig och med så mycket humor. En blandning mellan allvar och humor när han pratar om detta sinnesjuka bekräftelsebehov som idag visar sig genom alla sociala medier. Det enda negativa var att showen kändes för kort trots att den var 90 min xD Att vi sedan hade en sjukt rolig kväll efteråt ökade ju på betyget också :D:D
 
Gick ju på Melissa i söndags med Mikaela och MIkaela. Hon var ju i vanlig ordning underbart bra. Bara att stå där med sin gitarr och sjunga är det enda hon behöver göra för att det ska bli underbart. Sen att hon har ett band med sig som är otroligt bra höjer betyget ännu mer! Det enda negativa var att musiken var för hög i början så man knappt hörde Melissa, men de sänkte sedan. Bästa låtarna på konserten var: 
Melissa Horn – New York
Melissa Horn – Jag vet
Melissa Horn – Om du vill vara med mig
 
Sen måste jag ju bara nämna att jag bestämde mig i sista sekund att åka på Brynäs-Skellefteå matchen i förrgår. Kan ju vara ett av de bästa valen på senaste. Kan nog nästan säga att det är den bästa matchen jag sett på plats nångång. Kämparglöden. Så jäkla imponerad. Så nu står det 2-1 i segrar mot nuvarande mästarna.
 
När jag ändå håller på så; här är lite bra musik också:
Lars Winnerbäck – Vem som helst blues
Lorde – Team
 
Haaaj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0