we're never going home until the sun says we're finished

Tjo!
Jag tänker inte skriva nåt om att det är måndag och hur drygt det är, för det gör jag jämt känns det som xD Dagarna som passerat har iaf varit kung. Varit i Ljusdal och umgåtts med familjen och ridit, sedan på fredagen så kom Johanna till Gävle. Så jävla underbart!! Världens bästa syster och kompis <3 Sen åkte lilla J hem på lördagen och då på lördagskvällen så blev det fest och myz på Elin och Robins balle. SKÖJJJ! Söndagen var vi lite bakis men repade oss ganska fort och sen blev det grilla i regnet i Harkskär. Jag, Micke och Rickard stod under ett parasoll och grillade och blev rökförgiftade haha. 
 
Sådär soligt och fint är det inte idag iaf :/ Det är mulet såklart. Men ska iaf ut och så lite rädisor och märgärtor. Sen tänkte jag försöka hinna med ett träningspass innan jag ska iväg på möte 17-21 med info inför sommarn.
Ha en bra måndag. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0