the engine hums a humble tune

Satan vad jag pluggade igår. Har nog inte pluggat så effektivt under en dag på många år. Pluggade non-stop från 10 till 18. Då menar ja non-stop. Inte en enda seriepaus xD Vi har ju en sån där dryg inlämningsuppgift då man ska lämna in två gånger. Vilket är jättebra eftersom man får respons på det man gjort hittills. Men grejen är att jag jobbar ju lite annorlunda. Läser massa och antecknar allt på hundra lösa papper och sen i slutet så har jag marathon-skrivning och skriver ihop allt till ett färdigt arbete. Men jag får jobba lite annorlunda nurå. Så igår satt jag och skrev ner allt fast det inte är klart. Ogillas.
 
Men eftersom det nu är inskickat för respons så har jag en dag så jag har absolut INGET jag behöver göra. GILLAS. Är det inte för jävla underbart? :D Så idag blir det nödvändigheter som att träna ett pass och diska. Sen blir det Tomb raider i flera timmar och äta grönsaker och dipp. YEEAAAH
Imorgon bär det iväg till Hudik för något som kommer bli en speciell dag. Vi har ju fillmats när vi haft ett samtal som social arbetare och de andra har spelat olika roller. Och imorgon ska vi ha seminarie och kolla på filmerna. Kommer bli mycket skratt känns det som haha. Men kommer nog bli väldigt lärorikt.
 
Ha en bra dag. Pussn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0