om jag bara korsar vägen är jag fri sen

Haaaaaj
Ett tag sen sist man skrev nu! Livet rullar på, livet blir bara bättre och bättre kan jag tycka. Känner mig lixom aldrig lika arg och ledsen längre som jag gör ibland när det är vinter och mörkt. Tror det påverkar mig mycket det här med årstiderna.
 
Uppsala var iaf jätteroligt. Hängde med Wonk, Elin, Linn och Kakan :D Sedan så har det blivit lite konstigt med rutinerna, eftersom man ska tillbaka till skolan efter Valborg och sen så är det helt plötsligt helg igen nu liksom hehe :)
<3
 
Idag har jag iaf varit i Hudik och haft handledning och planerat gruppuppgiften men nu är det helg :D:D Ska bli skönt med en helg med Micke och åka ut till Harkskär och fixa. Snart ska vi åka och provköra bil :D Ha en bra helg :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0