min själ, mitt allt, mitt hopp

För ett litet tag sedan satt jag på balkongen och solade och nu öser regnet ner. Men jag tackar och tar emot regn nu faktiskt. Den kan få komma på en söndag. Iaf just denna söndag för jag tänker spela nya Tomb Raider hela dagen! Så jävla bra spel alltså!!!!! Rekommenderas starkt! Och klassikerlåtarna som ska lyssnas på till när man spelar Tomb raider är: Linkin Park – In The EndPatrik Isaksson – Ruta 1 och Shakira – Whenever, Wherever . Lyssnade vi alltid på när vi spelade non-stop när vi var yngre :p
 
Helgen har iaf varit riktigt bra! Efter vi varit och firat mamma i Ljusdal så tog vi nybilen till Gävle och mina kära syskon och mamma följde med också :D Så det blev Valbo och shoppa lite och sedan hem till läggan och chilla och laga middag åså. Tajming också att det var crusing i Gävle igår så då blev det en sväng på stan och titta på folkhavet och bilarna. Riktigt bra kväll!
Ha en bra söndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0