en sån där lista som är rolig att svara på men inte rolig för nån att läsa xD

När vaknade du imorse?
hmmmm typ 10. Råkade somna om.

 

Vad var det första du tänkte när du vaknade?
Faaaaan somna om! jag som skulle börja plugga tidigt!!!

 

Har du ringt nån imorse, vem och vad sa ni?
Neeee inte pratat med en jävel idag. Bara på KIK och facebook. Bara använt rösten till att sjunga idag xD

 

Vilket humör är du på?
Jävligt bra humör.

 

Har du ont någonstans?
Träningsvärk armarna efter skrapat hus och huggit ved. Men det är ju mest skönont det så

 

Om du fick välja vad som helst att äta just nu, vad är du då sugen på?
Som alltid är jag sugen på grönsaker, chips och dip. DEN KOMBON VETTNI. EN BIT AV ALLT I MUN SAMTIDIGT. MMMMMM!!!!!

 

Vad köpte du när du drog ditt kort senast?
chips, dip, creme fraische(STAVAS DET SÅ. Fatter inte att det ska va så svårt att lära sä) med paprika och chili smak och kesella vanlij. MINNET PÅ TOPP

 

Vilken var den första hemsidan du gick in på på internet?
Today? EZTV såklart.

 

Vad ska du göra ikväll?
Serier.. Chocker?

 

Vilken var den första låten du satte på idag?
Bastille-Pompii var det troligen. Så jävla såld på det bandet. Grinar ibland av lycka när jag lyssnar. Så pass är det.

 

Vad tycker du om din blogg?
Känner att den är jävligt najs att ha för å kika tillbaka på minnen sen och för att påminna xD Dock så vill jag ändra header men orker inte och i ärlighetens namn så har jag inte en jävla aning om hur man gör

 

Vad gjorde du för exakt en vecka sedan, den här tidpunkten?
Satt på tåget hem till Gävle efter några dagar i Ljusdal. Hade just vare på Järvzoo med mammsen. Fick se Myskoxarna, brukar jag typ aldrig göra. Info: Myskoxar är de sista stora djuren från istiden som lever idag. De levde med Mammutarna.

 

Tror du att du kommer få en komplimang idag, för vad?
Räknas väl att Micke sa att jag var duktig som gjort massa aktivt idag?

 

När fotade du något senast, och vad?
Mig själv när jag solade och skickade till Mamma o Micke på KIK

 

Har du gjort av med pengar idag, på vad?
NÄJ! Så jävla duktig

 

Om du sträcker ut ditt ben rakt ut, vad snuddar du vid då?
Papperskorg

 

Vad har du på dig idag?
 Blått linne å svarta shorts. Och zumo-frilla. Deru


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0