i've written you down. now you'll live forever

SÖNDAG! TJA
Solen går nu ner bakom hustaken. Det har varit en speciell dag. Det har varit en mycket fin helg. Jag sitter nu med en kaffe och lyssnar på bra musik och försöker bestämma vilken film jag ska se ikväll. Jag och Micke skulle ha myskväll men han fick jobb till Malmö, så jag tänker försöka se det som nåt positivt genom att tänka att jag får då kolla på konstiga filmer som han ändå inte vill se xD
 
Jag har haft musiktorka jättelänge men nu är det tvärtom! Hittar massa bra. Bastille är mitt lyssna-om-och-om-igen-band just nu. BÄST JUST NU ENLIGT SANDRI:
Bastille – Poet
Bastille – Laura Palmer
Everything Everything – Duet
Emmelie de Forest – Only Teardrops
Last Lynx – Late Disco
Frantic Sunday – Ikaros
Sanna Carlstedt – Kärleksvisa I Sommarregn
Håkan Hellström – När lyktorna tänds
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0