det är för dåligt

Jag vet inte vad som hände med mig och bloggen. Behövde tydligen en paus. Men just idag känner jag inte för att uppdatera några fina bilder från senaste tiden och jag känner inte för att skriva något positivt om den senaste tiden, trots att den varit bra. Vet ni varför? Jo för att det är måndag. Och för att jag har en skitig äcklig lägenhet som behöver städas och en individuell uppgift som ska göras. Och MIcke är borta på utbildning en vecka, i Luleå. Ska utbilda sig till 59a. Vilket är helt underbart!! Men saknar honom redan ju. Men veckan kommer gå fort. Det jag vill just nu är att spela Tomb Raider hela dagen! ÄLSKER SPELEEEEEEEEEEET
 
Och ingen sol heller e. Det är för dåligt. HÖRSHAJ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0