dessa ledningar

Nu sitter man här i lägenheten igen fast jag strax skulle vart framme i Ljusdal. Hmm. En ledning hade rivits ner i Ockelbo. Så där blv det tvärstopp och vi fick åka tillbaka till Gävle och därifrån skulle det gå buss. Tur man hade Elin som sällis :* Men istället för att vänta på en buss och redan där vara minst två timmar sen så gick jag hem igen. Köpte lite chirre och dirre så nu blire film. Sen tänkte jag att jag får åka till Ljusdal imorgon istället då. Ska iaf på Moas bal imorgon och sedan vidare till Iggesund för lite klassfest :) Ska bli skojj!
Vilket underbart finväder idag! Hunnit suttit ute trots att jag pluggat jättemkt. BLEV KLAR MED UPPGIFTEN IDAG! Så jävla duktig! Och den blev jävligt bra också. Blir irre om jag inte får ett C eller B.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0