spontan trippis

Hejsi svejsi
VÄRY NAJSIGA DAGAR dessa senaste! Blev en spontan tripp till Göteborg med Micke när han skulle jobba överliggningsturen. Då befinner man sig alltså i Götet i över 24 timmar. Haft så sjukt mysigt. Åt trerätters middag och sedan kollade hockey, fotboll och drack öl på O'learys på tisdagskvällen. Sen dan efter så gick vi på stan och åt gott och myste på hotellet åså :) Sen får man ju inte glömma hotellfrukost <3 Sen onskvällen så åkte tåget hem mot Gävle igen. Hoppas jag snart kan följa igen. Krockar ju ofta med skola :/
 
Idag har Mickis varit här och vi har fixat ett utkast på vår fältstudierapport och sen nu på kvällen så var jag och Micke på Läkerol och kollade BIF-MODO. Så himla bra och spännande match och ääääntligen 3 poäng för älskade Brynäs. Och AIK förlorade, vilket ökar slutspelschanserna för oss. Nu blir det sängen och sova :)
 
Här kommer lite bilder från senaste tiden
Sandra på tåget. Har på mig min nya favvosak som jag fått av svärmor. Filt med armar hihihi
 
Natti :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0