en helvetes måndag. en jobbig tisdag

Måndagen var en jävla pissdag, måndagsångest som fan eftersom jag har väldigt klart för mig att det blir en vecka av att jobba väldigt hårt och stå ut med kritik osv. Jag har gått utanför dörren två gånger under dessa dagar. En gång för att gå på Brynäs matchen igår och en gång för att gå till hälsocentralen idag.
 
I princip all annan tid så har jag suttit fram min och Mickis uppsats. Eller suttit i tankar om uppsatsen eller annat plugg. Vi skriver alltså en B-uppsats nu under en väldigt kort tidsperiod. Om det bara var uppsatsen så visst. Men neeeeeeej vi ska samtidigt läsa 5 andra uppsatser och även skriva en inlämningsuppgift på 8 sidor. Det är fan inte okej alltså. Men kämpa på....
 
Och Brynäs åkte ur slutspelet igår. Det var dock en otrolig stämning där och efter matchen så kom laget ut på isen i långkallingar, strumpor och tröja och tackade för säsongen. Nästa år så!!!!! Nu hoppas jag på att Luleå eller Modo tar hem SM-guldet.
 
Nu tänker jag inte plugga mer idag. VÄGRAR. Ha en bra kväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0