take them far away from me

FÅTT SCHEMA ÄNTLIGEN! För sommaren. Åkte till Furugården idag och hämtade det. Väldigt nöjd förutom 2 saker. Jobbar helgen då vi ska iväg på Real Madrid-Psg matchen. Så det blir att jaga någon att byta med för biljetter och hotell är redan bokat så åka kommer jag göra. Sen jobbar jag på Camillas bröllop också. Inte kul. Men i övrigt så är jag nöjd.
 
Har även skickat in min uppgift idag. Känns jävla skönt. Nu är det bara att fortsätta oroa sig inför onsdag då vi ska stå och redovisa helt solo i 20 minuter :(:(:( Jaja, nu ska jag åka och handla lite och slappna av med lite tv eller film.
 
Bra musik JAHARÅ!
Jack Moy & Glöden – Good As Gold
Lucy Rose – Middle of the Bed
Kodaline – High Hopes
Kodaline – Love Like This - Acoustic
Alice B – Vi har ingenstans att ta vägen - Single Version
Panda Da Panda – Långsamt ner

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0