bbbbbbbbbb

tja tja bloggeeeeeeen
idag är en bra dag! mest för att jag såg att jag fick ett b på uppgiften i senaste kursen! så min magkänsla att det var en väldigt bra skriven uppgift stämde. skönt! sen har jag och mikael varit ute och ätit idag också, på helt enkelt bar och kök. och sen blev det true blood-mys åså :D
 
jag har nu också även gjort klart intron på de två avdelningarna jag ska vara på i sommar. det är en somatisk avdelning och en demensavdelning. trivs bra med båda faktiskt. är verkligen en helt annan sak att jobba i hus än att jobba i hemtjänst, men det ä kul att testa något nytt :)
 
helgen i ljusdal var iaf helt underbaaaaar. hade verkligen en skitbra utekväll också med mina bruuuuds:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0