åååå va längesen

Haaaj! Var ett tag sen nu. Mkt att gö åså. Haft avslutning i skolan och gått ut och haft skojj med klasskompisarna. Åt ute på Helt Enkelt och gjorde en liten barrunda. Superroligt! Och är så stolt över mig själv att jag klarat ännu en termin och jag har inget som är ogjort eller ickeklarat :D
 
Sen så blev det fortsatt med roligheter på torsdagen. Jag, Micke och Erik var i Harkskär och grillade, åkte båt och badade i havet! Så himla roligt. Sen mötte vi upp Elin, Robin och Robin hemma hos oss och festade literååå :))) Fredagen blev en riktig mysdag. Åt ute på Cheers jag och Mikael. Lördagen så begav jag mig till Ljusdal och träffade hela tjocka släkten. Vi åt farmors goda mat och sen spelade vi kubb åså :D Jag, pappa och Tobbe krossade love birdsen Johanna och Emil med 3-0! HEEHEEEE. Kvällen fortsatte sedan med Annsing och Miki och avslutades på Jvg. Riktigt underbar kväll må jag säga! 
 
Så det har varit riktigt roliga och händelserika dagar dessa senaste! Här kommer lite fina bilder dårå

<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0