tråkig sandri

Gud va tråkig jag är!!!! Inte skrivit något på typ två veckor. Får ursäkta med att jag jobbar mycket. Ja men vad har hänt sedan senast jag skrev då? Jo jag kan väl berätta att jag kommit väldigt bra in i jobbet och känner att jag lärt känna de 11 stycken som bor på G5. Och även personalen som jag trivs bra med med. Det enda jag känner med att jobba på boende är att det blir mycket skitsnack om att hon gör så och han gör så och det är inte rätt och blabla, och jag känner själv att jag halkar in i det också, vilket jag inte gillar.
 
Annars har det ju varit midsommar som var jätteroligt. Hade femkamp och spelade kubb och drack alkohol med massa trevligt fölk. Sedan så har jag varit i Ljusdal och umgåtts med bra folk. Sen har det hänt massa annat också men kommer inte ihåg. Minnet är bra? Naj. Tur man knäpper bilder så man kommer ihåg nå(fast det är Moa som har knäppt de flesta midsommarbilderna).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0