svängbloggen

Ja men varför inte följa upp ångest-inlägget med ett lyckoinlägg?! xD
Igår var en helt underbar dag! Jag och Mikael åkte till Furuvik och spenderade dagen där. Jag fick Micke att åka slänggungorna fast han är en fegis, plus mår illa när han åker karuseller :p Sen blev jag helt kär i två nya djur som inte fanns där senast jag var där; lemurer och minigrisar. Sjuuuuuukt sööööööööööööta!! Sen gick vi också ner i kustförsvarets underjordiska grejjs. Värsta coolt med vapen och alla gamla rum osv.
 
Efter Furuvik så mötte vi upp Fredrik och vi åkte ut till Harkskär där åkte vi båt, solade, grillade åså. Har haft den bästa dagen på länge måste jag säga :D Idag blir det ta det lugnt ett tag sedan iväg till jobbet för ett kvällspass.
 
 
:*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0