sommarkväll

Ikväll är det Gävles tredje Sommarkväll. Varje onsdag i Juli så är det ju konserter och marknad osv på stan, detta kallas Sommarkväll jao. Jag har verkligen haft tur denna sommar så att jag inte jobbat då det är Sommarkväll. Ikväll var jag nere och gick runt lite i affärerna och köpte några värda saker på rea. Bland annat en jeansväst som hade kostat 500 spänn innan och nu köpte jag den för 2 för 100:- erbjudande. Sjuuuuukt värt!
 
Annars då? Jo jag sitter mest och njuter över att imorgon är jag ledig. Min enda lediga dag denna extremvecka. Då ska jag till Ljusdal och gå på Vallaopen med mamma och Mikaela. Sen blir det förhoppningsvis Rosehills på kvällen :) Sen längtar jag efter att Micke kommer hem inatt!! Han är nu utbildad 59a! Klarade examineringen idag! Duktiga älskling <3<3
 
SEN VILL JAG BARA SKRIKA UT MIN OTROLIGA SAKNAD AV JOHANNA. MIN FINA LILLESYSTER SOM BEFINNER SIG I SKÅNE OCH ALDRIG KOMMER HEM! Saknar sönder! PUSS PUSS PUSSS PUSUSUSUSUSUSUS Älskar dig!!!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0