pigg on the morning

Morn morn!
Idag är jag piggis. Kan bero på att jag somande vid 22 igårkväll, vilket aldrig händer i princip. Skönt att kliva upp kl åtta på morgonen och känna sig helt utvilad :D Jag kan gissa mig till att det var min dag igår som gjorde mig aningen extra trött. Fick hoppa lite från avdelning till avdelning på jobbet och agerade problemlösare. Igår var en dag som gjorde att jag kände mig stolt och bekräftad, vilket känns skönt för min sviktande självkänsla :p
 
I helgen har jag befunnit mig i Ljusdal. Hade en helt underbar fredagskväll som bara fortsatte bli bättre och bättre och bättre. Jag älskar sånna kvällar, ni vet när man tror att kvällen är slut och känner sig lite sådär besviken över det och känner att man inte är redo att gå hem. Och då så kommer det upp en idé eller så får man ett samtal, och kvällen fortsätter in på morgontimmarna. Och sen avslutas den tillsammans med den man älskar <3 Det är ju för jävla underbart.
 
Lördagen så åt jag lunch på Crepperiet i Järvsö med Elin, Ann, Malin, Lisa och Tomas. Sedan så åkte jag och Elin och "badade" på Nore. Efter så var det givet med en kall cola och vi åkte till statoil och köpte massa gotta. Sedan så övningskörde vi på baslivsparkeringen :D 
Sen åkte jag hem för att grilla med familjen, blev topp 3 av de godaste grillningarna i år! LÄTT! På kvällen var det meningen att vi skulle på Släppfest i Kolsvedja men det blev en kort visit eftersom Elin började må otroligt dåligt och åkte hem. Jag åkte då till grabbarna och kollade fotboll. Kände som det var mer passande den kvällen för mig helt enkelt. Lungt, avslappnat och skönt. Men det bytte vi sedan mot Jvg iofs ;D Bra kväll iaf! Hade skojj. BRA HELG!
 
Nu blir det lite frulle och serier innan jobbpass. Denna vecka kommer bli otroligt tung känner jag. Speciellt helgen. Dubbelpass hela helgen. 7-21 & 7-21 non-stop jobb. Men det är bara att bita ihop.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0