Jaharå

Igår jobbade jag 14 timmar på rad. Sandra är inte van vid det. Idag jobbade jag kväll. Jobbade med Elin, så vi har haft en bra kväll, jävligt bra team work kan man säga. Nu känner jag alltså en till Elin och hon heter nämligen också Andersson. Kan kompisar sluta heta lika? Micke och mamma vet aldrig vem jag pratar om när jag pratar om mina kompisar. Elin och Elin. Eller Mikaela och Mikaela. Eller Ann och Ann osv. Sen har den där jävla Ida två namn; Ida och Basse. Ojojojojojoj. Kanske nån annan av de som har samma namn kan få namnet Basse istället....? Nä det går inte, är ju Ida som är Basse. Sakner Basse jag nu! Vart fan är hon? Jag vet inte ens det jage... Man bara jöbber och jöbber och hinner inte med nåt känns det som. MEN FAN vilket flummigt babbelinlägg. Gonatt nu. Upp och jobba igen imornbitti. Hörs haj
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0