två av dessa ställen där universum slår knut på sig självt

Vilken underbar helg jag haft! Både Wonkan och Larsson har varit på besök i Gävle :D På fredag kom Wonk och då hade vi två och Ida en mysig vin- och pratkväll :) Sen så gick jag och mötte en full Micke vid 1 tiden. Då ville han bland annat verkligen leka i snön och springtävla :p Sen inledde vi lördagen med värsta lyxfrukosten och sen iväg till Valbo en sväng för att sen köra lite vilse i trafiken och sen hämta Elin. Sen gjorde vi mat och spelade spel, snackade och drack gött. Så himla roligt att ha alla där. Även min andra fina Elin kom på besök ett tag. NAJS HELG :D
 
Idag har jag inte gjort mycket mer än pluggat. Jo jag och Micke tog en härlig prommis i solen ner till stan och fixade lite grejer. Nu tänkte jag läsa lite till och kolla på serier :) Hoppas ni mår bra. Puzz
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0