press my nose up to the glass around your heart

HÄÄJ
Var ett tag sen nu. Har haft ganska mkt å gjort nu när skolan satt igång igen osv. Allt rullar iaf på, men ångesten smyger sig på nu när det är ca en vecka kvar till våran e-hemtenta. Vi får 5 timmar på oss att skriva svar på massa frågor. Med vetskapen om att jag är duktig på att skriva uppgifter så känns det okej. Men det är stressen som kommer bli lite jobbig om man säger. Fast jag jobbar dock bäst under lite press, så blir förhoppningsvis bra, förutom att jag knappt läst nåt :o
 
Annars då? Var på hockey igår jag och Micke, Brynäs losa mot HV71, efter att vi släppte in till 0- 4 på 7 minuter, och efter det så var det svårt att hämta upp. Men nu så ska jag nog ta och lägga mig i sängen igen och läsa lite studentlitteratur. Ska passa på att läsa då Micke är på utbildning i jobbet, brukar vara svårt att koncentrera sig annars :)
Blogg.se eller min dator krånglar STÄNDIGT med att vända mina bilder åt fel håll! FATTAR INTE VARFÖR. Men puss på Micke iaf, för att du gör mig så himla lycklig<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0