pissigaste skitdagen

finns verkligen inget positivt med denna dag. inget alls
varför? jo för att: 1. jag har blivit återbetalningsskyldig ett antal tusenlappar pga min egen okunskap. 2. för att min älskade mikael kom hem igår och var jättesjuk. spytt hur mkt som helst:( 3. vilket leder till att närheten vi längtat efter i fem dagar när han varit borta får vänta ännu längre :/:(:/:/:/::( så jag tycker synd om oss båda. 4. jag är ett hormonmonster. 5. missade, pga rädslan att vara sjuk och risken att smitta ner andra, det obligatoriska seminariet idag. och kommer bli tvungen att göra komplettering. 6. kollat klart på palmedokumentären och känner mig totalt uppgiven. uppgiven över att en man som gjort så mycket för sverige och kämpat för folket och för rättvisepolitik, blir skjuten. 7. jag vill träna men vågar inte gå ut utifall man är påväg att bli sjuk. 8. jag vill gå på hockey ikväll.
 
okej kom på en bra sak. ska kolla på en film nu. perks of being a wallflower. den har jag längtat efter så det är bra. sen får jag ta hand om min lilla sjukling och ha han hemma, så det är iaf bättre än att inte ha han hemma.
 
hoppas ni har en bättre dag än mig! p&k

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0