mackräka

Såhär pigg är jag xD Less på pressen att behöva plugga. Mindre än tcå dagar till tentan nu. Vill helst glida på en räkmacka, vilket jag hoppas göra:D Inatt har Miki och Elin sovit här och imorse fick vi inleda dagen med att skotta för att ens komma ut från parkeringen. Sen blev det äta lunch med dom och nu har jag kollat på dokumentärer och föreläsningar på nätet. Orkar fan inte läsa böcker känner jag, finns för mkt att läsa. Nu ska jag äta igen. Blir hungrig när jag är uttråkad. Längtar efter att få gymma också. Gymkortet har gått ut. Och jag är så jävla fattig denna månad pga att man fick så lite från CSN. Men ändå är livet chill. Mår väldigt bra måste jag säga. Hoppas ni också gör det. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0