i wear it just for you

Hääjsi
Idag har jag läst igenom alla föreläsningsanteckningar så nu får det fan vara nog. Nu äre kväller. Säger som min fina Mickis, det är fan inte kul att sitta och upprepa allt som sagts de senaste tio veckorna, allt annat är roligare.
 
Idag har jag även beställt tre par skor. Blev bara ca 350 kronor tillsammans, vilket är mindre än ett av paren kostade innan. Heheheheeeeee. Kände att även om jag är en lappifatt nu så när man ska betala fakturan så har jag ju pengar igen xD Joråsatte mmmm.. Ska iaf snart på bibblan med Mikaaal och sen blir det laga god mat och kika på American horror story. KUNG
Snodde denna bild av Mickis. Rolig bild åså:) Men också bland de värsta dagarna i mitt liv. Men nu ser jag tillbaka på den dagen och tänker att det var då som jag förstod att jag hade hittat en bästis. En äkta bästis. Älskade Hilding<3

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Hihi! Är så glad att jag hittat dig!! <3 <3 sööööööööt!

2013-01-17 @ 16:20:00
URL: http://mikapelah.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0