det var nyss det var längesen

Häääääj
Befinner mig nu i Ämbarbo. Jag kände att det var perfekt tajming att åka hit nu när Micke ändå skulle jobba och jag inte träffat familjen på nästan tre veckor, vilket är väldigt mycket i mina mått. Sen så hoppas jag verkligen kunna slappna av här nu i helgen. Hade ju tentan från helvetet igår. Skrev non-stop i 8 ½ timme. Har nog aldrig ansträngt mig så pass mycket någon gång under alla mina skolår känns det som. Snacka om grötig hjärna efteråt. Sen åkte jag till Harkskär och kollade hockey om umgicks med fölket. Brynäs vann äntligen. Sen försvann all resterande energi när en väldigt upprörd Moa hör av sig. Jag kommer aldrig tycka att det är okej att slänga ur sig massa anklagande ord över facebook, eftersom jag tycker att om man har ett problem med nåt/nån så borde man kunna skriva det till den som det berör istället. Men sen är det så typiskt mig att jag vänder taggarna utåt och beter mig som en fjant tillbaka, vilket jag ångrar mig över. Men idag är man iaf redigt trött. Klockan är bara sex och jag känner redan för att sova xD Men ikväll så blir det en myzig familjekväll med lördagsgodis och film med världens bästa familj.
 
Pöjken var lite trött också häromdagen. Människor är så fina när dom sover.
Ha en bra lördagkväll

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det där tyckte jag var fel sagt. anklanade ord och som att personen du pratar om inte försökt få tag i alla i familen? men ingen vill svara och föra en vuxen konversation. då förstår jag att hon tar till den metoden.

Svar: oki oki fast vaken moa eller börje som är dom som bor i ljusdal är det ingen som har hört av sig till iaf.
nä så då tar vi till facebook! blev det bättre då? där blev det mycket av vuxna diskussioner :)

2013-01-20 @ 10:07:15
Postat av: Anonym

Kanske för att hanna inte har fått något nummer av någon av er!!

Svar: Okej vi säger så. Tänker inte spendera tid att sitta på kommentarsfältet och diskutera:p Om anonym har något relevant att diskutera med mig så kan anonym skriva till mig på meddelande facebook

2013-01-20 @ 16:11:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0