the week

Denna vecka som vi nu befinner oss i är en av de bästa veckorna på året! Fullspäckad med personer i min närmaste närhet som fyller år! Det är roligt med firande :D Sen är det massa plugg på detta också, inte lika roligt xD
 
Idag - handla massa och göra seminarieuppgiften om Hemlöshet och fattigdom.
Onsdag - Svärmor Helena fyller år! Så det blir Harkskär och gratta. Sen så är det Real - Man. United. Micke och Peter håller på varsitt lag så blir nog högljutt och mycket känslor :p haha
Torsdag - Seminarie / Alla hjärtans daaaaag :D
Fredag - Pappa fyller
Lördag - Brorsan fyller 
Söndag - Söndag är jag själv födelsedagsbarn. 23 år.. Passar på att lyssna på denna låt så länge jag fortfarande är 22: Taylor Swift – 22
 
Jaharå! Så nu har jag väldigt mycket i skallen. Jag ska även ha middag och födelsedagsfäääst i helgen, så detta ska bli en jävla kungvecka :D Nu ska jag åka å handla. Försöka backa ut en inplogad bil. Kul. Jag som skottade hela uppfarten här igår. Och det slutar aldrig snöa förfan. Hare braaa!!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0