första februari nu hörni

Häääj
Första feb idag och det betyder att kusseRobin och farmor fyller år idag. Grattis fina ni! Februari är en väldigt bra månad tycker jag. Födelsedagsmånaden! Väldigt många i min närhet som fyller i feb. Och jag gillar även februari för att det då känns det som att det börjar närma sig vår! Idag har det varit riktigt skönt väder asså och vi har varit i Valbo och köpt ett nytt soffbord bland annat :D och sen fikade vi litegranna hos Ida på Waynes. Väldigt skönt att komma ut må jag säga, vilket gjorde oss på bäst humör åsååå.
Nu har vi skruvat ihop bordet :D och sen fixat lite fint i läggan, ätit ma, ringt och grattat farmor osv. Och nu ska jag fortsätta kvällen på det bästa sättet jag kan tänka mig. Det är att sitta i soffan och kolla på nyutkomna serieavsnitt och ha Micke bredvid mig som i vanligt ordning har en bok i fejset:) Och sen att ha det fina nya bordet framför oss och tända ljus åså. Det är fan fredagsmys dä. Ha en bra fredagskväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0