färgis håris

Hääääj :)
Idag har jag känt mkt rastlöshet i kroppen, denna dryga känsla, som alltför ofta infinner sig. Jag önskar jag kunde vara lite bättre på att slappna av. Det är nåt jag jobbar på.
 
Tror jag ska färga mitt kära hår snart. Har inte färgat på... Jag vet inte ens hur länge, kanske 8-9 mån. Om jag säger såhär: folk tror att jag har ombre. Fast det egentligen är utväxt och solblekt.
Som på bilden ovan ser håret, som bekant, ut idag...
Men jag vill ha som färgen jag har på bilderna nedan tror jag... Får la se hur det blir
 
Nu såhär på kvällskanten känner jag mig iaf inte rastlös längre, för jag tränade ett stationspass på Fjärran Höjder och nu ligger jag och kikar på det enda programmet jag följer på tv. Spårlöst :D Tjejen det handlar om fick just veta att hon hade en tvillingsyster :O fatta va sjuuuuukt att få veta nåt sånt efter 19 år!

Ha en bra kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0