tjotjatjena

TJA
Back in Gävle! Åkte hem på fredagskvällen med Micke och Robin. Väl hemma gjorde vi supergooood hemmagjord pizza hos Robin och kollade på Hot rod.
 
Sen har dagarna bara varit så otroligt sköna. Fixat fint hemma i läggan, kollat massa filmer, kollat hockey och skidor, pluggat och även hunnit gått på mellandagsrea i Valbo. Hittade en jacka som jag letat LÄNGE!  Fick bli min julklapp till mig själv :D
 
Nu sitter vi och kollar på Sverige-Norge där Sverige inte helt oväntat kör över Norge. Micke gjorde sin goda wook till middag jag gjorde en hallon- och blåbärspaj till efterrätt. Sen tänkte vi kika på filmen Rush. Imorgon blir det hockey med Mickis och Johan för att sen på natten bege sig mot Göteborg. Micke ska ju jobba nyår och jag ska följa med! Inte helt fel att fira nyår i Göteborg med karln sin och trerätters på Gothia towers.
 
 Ha en bra söndagkväll :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0