dagar å dagar

Jo men det har varit juldan och det har varit mellandagar. Idag är en mellandag deå! Kan ju börja med att säga att jag hade riktigt skoj på juldan hos Hanna. Sen gick vi ut i det vi tyckte var bra tid och det var ändå värsta kön på Stadt. Otålig som jag är och mindre pepp på utgång så valde jag att gå hem istället. Hemma i Ämbarbo redan vid tolv. Så himla skönt måste jag säga. Mådde även mycket bra dan efter så det kändes allmänt bra.
 
Annandagen så åkte jag, mamma, Johanna och Emil på Järvzoo!
Helt underbar dag :) Sen följde en kväll med massa sport. Där både Brynäsmatchen gick bra och även JMV! Bandyn däremot... Inte alls bra. Så jäkla glad att JVM är igång! KULKULKULKUL :D På annandagskvällen/natten så spelade jag, pappa, Johanna och Emil massa Texas hold em. Det var jättelängesen jag gjorde det och det som är så kuuul! KUNGKUL.
 
Pösss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0